ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בדיסקרטיות מלאה

    עורך דין לענייני גירושין

    גירושין הם עניין לא פשוט, במיוחד כאשר ישנם ילדים בתמונה. עצם ההחלטה לפרק את הנישואין היא קשה מאוד וכמובן התהליך כולו עד ליציאת כל אחד מבני הזוג לדרך חדשה הוא מורכב. כאשר באים להתגרש, חשוב לזכור שכל עוד ישנם ילדים בני הזוג ימשיכו להיות קשורים זה לזו דרך גידול הילדים. לכן, מומלץ לתכנן היטב את הגירושין ולעשות זאת בצורה מחושבת ככל האפשר, בדרך מושכלת ולא אמוציונלית. כדי שכך יהיה, חשוב שילווה את התהליך עורך דין לענייני גירושין שהוא בעל ניסיון רב. כל עוד בני הזוג נמצאים בתקשורת תקינה, מומלץ לנסות ולהגיע להסכם גירושין בהליך גישור ולא דרך בית המשפט.

    כל היתרונות של עורך דין לענייני גירושין שהוא גם מגשר

    העומס הרב שישנו על בתי המשפט וגם הניסיון המראה שגירושין הנידונים בבית המשפט גורמים להתכתשות ויריבות רבה יותר, הביא לכך שבתי המשפט מעודדים הגעה להסכם בהליך גישור או מו"מ מחוץ לבית המשפט. גם כאשר מעוניינים בתביעה ודיון בבת המשפט, הזוג מחויב לעבור קודם ניסיון לגישור במסגרת יחידת הסיוע הסמוכה לבית המשפט והכל במסגרת הליך יישוב סכסוך. לכן, פניה אל עורך דין לענייני גירושין שהוא גם מגשר תעלה משמעותית את הסיכוי לכך שתגיעו להסכם מחוץ לבית המשפט. הדבר יחסוך לכם זמן, כסף, אנרגיות וגם ישמור על הקשר ביניכם תקין. חשוב שהליך הגישור יובל ע"י עורך דין לענייני גירושין אשר יש לו ניסיון גם בייצוג בבית המשפט ויודע היטב מה חשוב לכלול בהסכם גירושין כדי ששני בני הזוג יוכלו להיעזר בו בכל התלבטות כיצד לנהוג לאחר שדרכיהם נפרדות.

    עורך דין המתמחה בגירושין גם לאחר סיום התהליך

    עורך דין לענייני גירושין נחוץ לא רק במהלך הגירושין עצמם. גם לאחר סיום התהליך, ואפילו שנים אחרי, ישנם מצבים בהם ישנו צורך להיעזר בעורך דין המומחה בתחום. כך למשל כאשר עולה הצורך להגיש תביעה להפחתת מזונות או דווקא הגדלתן. גם שינויים באחריות הורית (משמורת לשעבר), למשל מעבר לאחריות הורית משותפת דורשים התייעצות עם עורך דין והגשת בקשה לאישור השינויים. חשוב לבחור עורך דין המתמחה בענייני משפחה ובעל ניסיון רב בהובלת הליכי גישור להסכמי גירושין, ייצוג בבית המשפט וגם טיפול בנושאים שצצים לאחר סיום הגירושין.

    עו"ד ג'יין חסון היא עו"ד לענייני משפחה ומגשרת מוסמכת בדיני משפחה בעלת ניסיון רב בליווי הליכי גירושין והגעה להסכם גם במצבים מורכבים. מוזמנים ליצור קשר.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בדיסקרטיות מלאה




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן