ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בדיסקרטיות מלאה

    עורך דין סכסוכי ירושה

    גם במשפחות המאוחדות והמגובשות ביותר צצות לעיתים מחלוקות, וכאשר אינן מטופלות, הן יכולות להחמיר ולהגיע לכדי סכסוך של ממש. אחד הנושאים הרגישים ביותר הגורמים לסכסוכים במשפחה הוא נושא הירושה ומימוש עיזבון. הסיבה לכך היא שילוב בין הפן הכלכלי: נכסים ורכוש ששוויים משמעותי כמו דירה אשר עומדים על הפרק, לבין הפן הרגשי: נושא הירושה מטופל כאשר כל בני המשפחה נמצאים במצב רגשי לא פשוט. לכן, כבר כשישנם ניצנים של מחלוקת או סכסוך בנושא רגיש זה מומלץ לפנות אל עורך דין סכסוכי בעל ידע וניסיון בניהול סכסוכי ירושה אשר ימצא את הדרך לגשר בין הצדדים תוך הסתמכות על החוק.

    באילו מצבים כדאי לפנות אל עורך דין סכסוכי ירושה

    כאמור, לא כדאי לחכות עם העניין עד החמרת הדברים לכדי סכסוך שיהיה קשה מאוד לצאת ממנו. כדאי לפנות לעורך הדין כבר כאשר מבינים שישנה מחלוקת, שישנם צדדים המרגישים מקופחים בגלל אופן חלוקת הירושה. חלוקת העיזבון יכולה להיות בהתאם לצוואה שהשאיר המנוח או לפי חוק הירושה כאשר אין צוואה. בשני המצבים יכולים להיווצר סכסוכים. כשמדובר בצוואה, יכול אחד היורשים להרגיש מקופח בגלל החלטה של המנוח לחלוקת העיזבון באופן לא שוויוני ואף לחשוד שאחד היורשים השפיע עליו לעשות כן.  עורך דין בעל ידע וניסיון בניהול סכסוכי ירושה מיישב פעמים רבות קונפליקטים משפטיים הרבה קודם להגעתם לבתי המשפט.

    הגשת התנגדות לצוואה בסיוע וליווי עורך דין

    עורך דין סכסוכי ירושה, בעל ידע וניסיון בסכסוכי ירושה יכול לגשר בין הצדדים אך כאשר הדבר אינו צולח, הוא יכול גם לייצג צד המגיש התנגדות לצוואה. התנגדות כזו מוגשת כאשר ישנו חשד שהמנוח לא היה כשיר בעת עריכת צוואה או כאשר ישנו חשד שהופעל עליו לחץ. כאשר ישנה התנגדות לצוואה והדבר לא מיושב מחוץ לבית המשפט, ההתנגדות הופכת לתביעה אשר בה המתנגד הוא התובע ויתר היורשים הם הנתבעים. עורך הדין יכול לייצג כל אחד מהצדדים, הצד התובע או הנתבע.

    עו"ד ג'יין חסון מתמחה בכל הנוגע לצוואות וירושות. יש לה ניסיון רב בטיפול בסכסוכי ירושה כולל במצבים מורכבים בהם סייעה לסיום הסכסוך ובניהול הליכים מורכבים בהגשת התנגדויות בבתי המשפט ברחבי הארץ. מוזמנים ליצור קשר.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בדיסקרטיות מלאה




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן